sâmbătă, 8 octombrie 2011

Înspre stele.

Acum 3 - 4 ani, am scris o poezie pe care azi am regăsit-o și la recomandarea bunului meu prieten Tudor de la Iași am decis să o public aici.





Înspre stele depărtate,
spre corabii mari și mici. 
Fata mă așteaptă-n zare, 
cu miros de păpădii.

Eu îi zic ce am în suflet, 
dar ea plânge peste umăr. 
Nu-nțelege a mea taina,
nu-nțelege cine sunt.... 

Trece noaptea , vine ziua, 
și privighetoarea cântă.
Ea-nțelege a mea taină,
și sufletul mi-l alină.

Când spre casă mă-ndreptasem,
văd cum norii se adună.
Și-mi vestesc să fug departe,
că se-apropie o furtună. 

Era noapte când lumina,
de la casă se aprinse. 
Iar ai mei mă strigă iară,
să îmi spună o poveste.

Ei mă cred pierdut în valuri,
nu mă văd când strălucesc.
Însă dimineața vine,
ciocarlii imi ciripesc.

Mă trimit în alte plaiuri,
unde să găsesc lumina,
stinsă parcă de cei care,
n-au știut de unde vine.

Diferența ne destramă,
să nu mai fim o familie.
Însă nu iubim persoana, 
cu păcatul dupa sine.

De-ar putea el să se schimbe 
nu ar ezita s-o facă,
însă nu de el depinde,
si nu a ales să fie 
diferit de alte neamuri.

Dar ei nu pot înțelege, 
diferența asta mare.
Și-ncercând să îl îndrepte, 
ploaia se aude iară.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu